رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: با کمک خیرین و اعضای هیات های مذهبی این شهرستان تاکنون ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان به کمک هیات‌های مذهبی تربت‌حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدعلی فاطمیان افزود: با توجه به ایام شعبانیه، هیات های مذهبی این شهرستان با کمک خیرین، اقدام به تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در بین نیازمندان حاشیه شهر کرده اند .

وی افزود: از ابتدای شروع شیوع کرونا ۳۰  نفر از طلاب حوزه علمیه با سه دستگاه خودرو و تراکتور اقدام به ضدعفونی معابر شهری کرده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: جوانان هیات های مذهبی این شهرستان همچنین ۵۰۰۰ پک بهداشتی شامل ماسک مواد شوینده و ضدعفونی کننده دست و سطوح را به ارزش تقریبی ۷۵۰ میلیون ریال تهیه و در حاشیه شهر و روستاهای اطراف توزیع کردند و این فرایند همچنان ادامه دارد.

وی گفت: همچنین به منظور حل مشکل کفن و دفن اموات کرونائی، گروهی ۱۰ نفره از طلاب جهادی به صورت داوطلبانه مراحل کفن و دفن این اموات را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام فاطمیان درباره نحوه برگزاری جشن‌های نیمه شعبان هم افزود: با توجه به  عدم برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به صورت حضوری در سال جاری، با هماهنگی نیروی انتظامی و فرمانداری، ۱۰ خودرو در شب میلاد امام زمان(ع) در نقاط مختلف شهر اقدام به پخش سرود و مولودی می‌کنند.

منبع:صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.